Oferta dla:
firm, konsorcjów, zrzeszeń, stowarzyszeń itp.;
1. Ocena
- przeglądamy dotychczas zawarte umowy ubezpieczenia,
- wysłuchujemy oczekiwań i uwag klienta co do zakresu ochrony,
- sugerujemy, podpowiadamy, rozmawiamy.
Efektem są nasze wnioski wsparte, jeżeli to konieczne, opiniami ekspertów.
2. Przygotowanie programu ubezpieczeniowego
-
Określamy występujące zagrożenia. Współpracujemy w tym zakresie z klientem oraz, w miarę potrzeby, z ekspertami (np. ochrony ppoż itp.).
-
Przygotowujemy indywidualny program ubezpieczeniowy uwzględniający przedmiot i specyfikę działalności gospodarczej klienta. Program wymaga akceptacji klienta.
Efektem może być zapytanie ofertowe lub odpowiednie fragmenty Specyfikacji Indywidualnych Warunków Zamówienia.
3. Polisa ubezpieczeniowa
-
Przeprowadzamy negocjacje z potencjalnymi ubezpieczycielami wyselekcjonowanymi w poprzednim etapie lub
-
Bierzemy udział, z głosem doradczym, w procedurze przetargowej.
-
Przygotowujemy opinię z analizą i sugestiami dotyczącą wyboru ubezpieczyciela.
-
Kontrolujemy zgodność wystawionych_obowiązującym prawem. dokumentów ubezpieczenia z wcześniejszymi założeniami i
Efektem jest asysta przy zawieraniu umowy.
4. Obsługa Klienta
-
Bierzemy udział, wg ustaleń z klientem, w realizacji umowy z ubezpieczycielem, a w szczególności: monitorujemy terminy płatności składek i zwrotów, kontrolujemy prawidłowość i terminowość wystawiania polis wykonujemy inne konieczne czynności zgodnie z życzeniem klienta (cesje, doubezpieczenia itp.).
Efektem jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania ochrony ubezpieczeniowej.
5. Zarządzanie przyszłością ochrony
-
Monitorujemy przebieg współpracy z ubezpieczycielem we wszystkich aspektach i na tej podstawie sugerujemy przyszłe modyfikacje umowy ubezpieczenia.
Efektem jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania ochrony ubezpieczeniowej w przyszłości, a w szczególności minimalizacja kosztów przy maksymalizacji zysków wynikających z tej ochrony.
Niniejsza publikacja ma charakter informacyjny i w myśl ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (zgodnie z art.10 Dz.U. nr 144 poz. 1204 z 18.07.2002r.) nie stanowi oferty handlowej, a jest jedynie zaproszeniem do rozmów w myśl art. 71 KC.